fina helgen, hej



Igår var jag i Luleå och lärde ut feministiskt självförsvar på en fritidsgård för högstadieelever. Det var sjukt nizzle!
Ung Vänster Norrbotten är ju så himla gulliga. Fick en FSF-tshirt av dom, hahaha! Stiligt värre.
Idag ahr jag träningsvärk i min högra arm efter att han hållt i mitsen medan tjejerna fick öva slag och sparkar. De var gyrmma! :)
Nu så är det godis och Coupling som gäller - finfin helg!

fula killar!

Man borde plugga, men man kan även kolla på det här istället:



HEJ bra dag!

Ni vet när man har en sån där bra dag.
Solen skiner och man kan se den blå himlen när man vaknar av ett samtal från bästaste Tove. Sen fortsätter man dagen med att gå med Kerstin och Elin till skolan för att dansa, så börjar man köra lite feministiskt självförsvar efter en stund istället. Fick ett blåmärke på överarmen, så jäkla värt! (För en gångs skull så har man inte blåmärke bara för att man är klantig.) Efter det gick jag på ica och köpte flatbröd. Inte för att jag vet om jag tycker om det, det ser rätt trist ut. Men det är ju ett bra namn på ett bröd.
Och som att det inte var bra nog redan så länka Malin mig den här videon på facebook. Så jävla bra!



mamma dååååhh

Ja, jag har ju varit sjuk som ett as nu igen. Hade feber som kom upp till 40,2 i helgen.
Så mamma var söt och skickade ett vykort till mig. Som vanligt kan hon inte uppföra sig anständigt.



Dagens konst

Dagens konst är en aluminiumfitta av en mazarinform.


RSS 2.0