Ett inlägg!

Jaaa! Jag uppdaterar, hallelujah som jag vet en annan som skulle säga.
Idag har det varit alla hjärtans dag och jag är ju inte den som är bitter bara för att min lover inte är i stan (lite bitter kanske, men det behöver jag ju inte säga). Jag och Malin har därför tagit hand om varandra istället. Ni som har följt mitt twitterflöde vet ju precs vad som har hänt, men här är en snabbgenomgång!
Morgonen började med våffelfrulle.

Efter frukosten blev det klarinettkonsert framförd av bl a Mikael Roos.

Efter det blev det en tur på stan där jag hämtade ut mina nya glasögon - hurra!

Sedan åt vi förrätt.

Vi hoppade varmrätten och kröp istället ned i ett varmt skumbad.

Och som avslut blev det filmmys med fruktsallad till efterrätt.

Och efter allt det här så säger nu jag och Tuva godnatt!

RSS 2.0