Tja tja bloggen!

HEEEEJ ALLA LÄSARE!!!!
Jag förstår att ni allihopa har saknat mig och mitt skrivande väldigt mycket. Men det är så här, att jag har haft sjukt mycket att göra i skolan. Eller ja, det har jag väl fortfarande, men nu är det jullov så då väljer jag att relaxa lite.
Men vad har jag gjooort då?
Förutom allt pluggande så har jag även varit med och samlat in pengar till Musikhjälpen med PiteFM. Det har varit nizzle! Vi samlade in hela 24.131kronor tack vare pitebornas hjälp.
 
En annan gång har jag även bakat pepparkakor ihop med Chrizzy.
 
Och tvingat katten till att ta julkort.
 
Och nu är jag hemma hos mamma och pappa i Ådalen över julen. Det är najs. Imorgon (idag) fyller pappsen år, och då blir det kalas, och syskon kommer hem. Tjoho!
Till nyår drar jag till Stockholm med C. Det kommer bli så himla fint. Love that guy, så att säga.

 
Men nu ska jag ge sömnen ett försök.
Pussen och hejen!

RSS 2.0