-

Dagens tillstånd känns smått kritiskt. Trött som döden, nyser en massa, snorig, halsont, fryser, helt vimsig i huvudet och nu tillbaka till trött som döden. Kan det vara ännu en förkylning på gång?
Trots detta så har jag samlat på mig en massa pepp idag. Jag har varit på DS-möte med Ung Vänster i Luleå hela dagen och bl a börjat förbereda inför en kommande helgkurs. Det kommer bli fett! Jag är pepp!
Sen också att jag fick 1007 kronor av Ung Vänster i förrgår har ju inte gjort min dag sämre heller, speciellt nu när jag fortfarande väntar på CSN-bidraget (jag slarvade med min ansökan). Så livet går framåt - tjoho!!!
Jag snålar inte på utropstecken i det här inlägget heller, tack vare/på grund av det här. Det går helt enkelt bra för mig just nu. Förutom rent fysiskt då förstås. Kanske en god natts sömn kan råda bot på det? Jag ska testa.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0