JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA, JA MÅÅ JAG LEVA UTI...

...nej, jag fyller inte år, men man skulle kunna tro det!
Idag fick jag två paket på posten - ett från mamma och ett från mormor. Mammas paket innehöll brev som var till mig som hamnat hemma hos mor och far samt två handdukar som hon tyckte att jag kunde behöva. Mormors paket innehöll mina favorit vantar som hon har stickat, som jag slet ut och som hon nu har lagat åt mig. Samt att det innehöll världens finaste kofta som hon har stickat till mig nu. Tjoho! (se bild)
 
Idag har jag även gjort något som jag aldrig trodde om mig själv - jag har börjat på gym(!!!). Jag har införskaffat mig ett gymkort på Korpen här i Piteå och provade då på ett pass yoga. Man behövde verkligen vara starkare än vad jag är för det här passet. Jag ville dö stundvis. Men det kändes ändå som en väldigt bra start på mitt nya gymliv som jag tror mig ska leva det här kommande året.
 
Men efter passet kände jag att min pakethysteri ändå kunde sträckas liiite till, så jag hämtade ut ett paket med en köksvåg som jag hade beställt. Vuxenpoäng - katshing!
Tuva har ju blivit en riktig utekatt nu så hon cashar ju också in vuxenpoäng.
 
LIVIN' THE LIFE - gör det ni också!
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0